Sunday, October 31, 2010




 aku bersyukur dengan ape yang aku ade, ape yang aku dpt dlm hidup ney.bukan ak na dye perfect sepenuhnya.aku cuma na dye betol-betol ade dgn aku,dlm senang and susa,dlm sedey dan happy.aku na dye betol-betol ade tyme ak betol na kan dye.nta la kalu dye mmg ta faham ak kan.aku betol-betol na dye dpt bimbing aku ke jln yg betol,dpt tunjukkan aku dan dorong aku.susa sgt ke?ke aku ney yg mgade-ngade na mcm-mcm sume.na life aku mcm life dye jugak,life dye mcm life aku jugak.hahahahahaha.mcm-mcm lah pulak.tana la pe yg ko na buat aku tawu saat-saat akhir. mcm ak ney owg yg terakhir yg tawu . hurm, nta laa.maybe dye ta fhm kowt.

but, mcmmane pon. he never be replace.
last words for you, you're mine and always be mine. even though we're not being together like others couple, but deeply in my heart you're always mine. ;)

No comments:

Post a Comment