Sunday, August 30, 2009

tagged (03)

by : aidy
1. Apa perasaan anda sekarang?
sedeyh , exited , hee .
xna blek kolej !

2. Saya nak makan?
xna mkn , bdn da gmok . hee ,

3. Impian saya?
final nie na llus ngn cmerlang , yelah sgt. :(


4. Haiwan yang saya tak suka?
iguana yg cumil ,seram ouh . sbb cumil sgt .

5. Saya harapkan?
na abes sem 6 cepat2 .

6. Jika boleh putarkan masa?
na hri sbtu ahd , isnin jgn datang taw ! xpueh lg dok umah :(

7. Saya pada 10 tahun akan datang?
28 taun and memiliki sbuah minicooper , haha . mimp jea.

8. Handphone saya adalah sebuah?
hp yg bole msg2

9. Saya pernah bercinta sebanyak?
eey , ta ingat la ,

10. Saya suka pada?
suka pada minicooper , hee .

11. Kawan2 saya?
mereka kgembiraan saya ,

12. Pernah dikhianati?
pena je ,

13. Apa yang anda hendak lakukan terhadap dia?
hee , biakn jea.

14. Senaraikan 8 orang untuk ditag ?
| una | nina | virgo | sue_hatimanis | asma | baby | syaza | NT |



1 comment: